انتخابات شورای دانش آموزی در قزوین برگزار شد

در تلاشیم که یکی دو دانش آموز نخبه را بیابیم تا در شورای مشاورین استانداری حضور داشته باشند تا ماهم در دفتر اجتماعی از حضور این دانش آموزان استفاده کنیم.

کد مطلب: ۵۴۵۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، انتخابات شورای دانش آموزی از ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 3 آبان 95 با حضور محسن قاسمی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، حجت الاسلام امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین انصاری معاونت پرورشی اداره کل آموزس و پرورش استان، رشوند رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز، سمیعی پور عضو شورای شهر محمدیه، زلیخاهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز، باقری رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش در مدرسه همت یاران محمدیه برگزار شد.

محسن قاسمی مدیرکل امور اجتماعی استانداری در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران خدمت خود در آموزش و پرورش پیرامون درخواست های دانش آموزان از ریاست جمهوری پرداخت و در پایان خاطره خود گفت: اگر ما بستر را برای دانش آموزان فراهم کنیم دانش آموز جهت گیری خوبی پیدا خواهد کرد.

قاسمی ضمن اشاره به شواری مشاورین استاندار اظهار کرد: در تلاشیم اگر یکی دو دانش آموز نخبه را بیابیم تا در این شورا حضور داشته باشند تا ماهم در دفتر اجتماعی از حضور این دانش آموزان استفاده کنیم.

قاسمی با بیان این که وزارت آموزش و پرورش کارش به دو دسته تقسیم می شود، گفت: آموزش مهارت های علمی و فناوری و درکنار آن آموزش مهارت های اجتماعی.

قاسمی ادامه داد: این شوراها و نهاد هایی که در حال شکلگیری هستند به ما در بخش دوم کمک می کنند و ما نیاز به مدیران توانمند داریم نیاز به مدیری با مهارت های اجتماعی داریم که اینها از مدارس و از همین دانش آموزان شکل می گیرند و اگر ما به این شوراها اهمیت بدهیم تا فعال بشوند، افق خوبی را در مقابل ما خواهند گذاشت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری در پایان گفت: هر سازمان و هر سیستمی که نهاد سازی بکند موفق است، مخصوصا سازمان هایی که فرهنگی اجتماعی هستند و اگر به این نهاد ها نگاه عمیق و باورمندی داشته باشیم خود این نهاد ها می توانند به نهاد سازی بپردازند.

همچنین در ادامه معصومه سادات حسینی به قرائت پیام سرپرست وزارت خانه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار