/روز دوم جشنواره موسیقی فجر/

میلاد میزبان بابک جهانبخش و رضا یزدانی/اجرای ارکستر فلارمونیک آی سو به رهبری کریستین شولتز

خبرگزاری پانا: پنجشنبه 26 بهمن ماه ، دومین روز جشنواره موسیقی فجر با 12 اجرا میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.

کد مطلب: ۵۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، در این روز و در ساعت 18:30 ارکستر فیلارمونیک آی سو به رهبری کریستین شولتز و ساعت 21 گروه ادیب به سرپرستی محمد معتمدی در تالار وحدت به روی صحنه می روند.

سالن رودکی ساعت 18:30 پذیرای رسیتال ویلن و پیانوی تینا جامه گرمی و رسیتال پیانوی آرش گوران در بخش استعدادهای جوان خواهد بود و بعد از آن در ساعت 21 رسیتال پیانوی از هلند در همان سالن اجرا می شود.

در این روز در فرهنگسرای ارسباران ساعت 18:30 دقیقه گروه کر فرهنگسرای بهمن که سرپرستی آن را آرش فلاحی به عهده دارد و گروه کر فرهنگسرای سرو به سرپرستی مرتضی کنی و فرامرز رشیدی در بخش رقاتبی برنامه خواهند داشت .در همین فرهنگسرا اجرای بخش نسل دیگر با گروه وابات به سرپستی عیسی غفاری و مجید حسین خانی در ساعت 21 میزبان علاقه‌مندان می شود.

ساعت 19 این روز گروه‌های رقابتی در پژوهشکده فرهنگ و هنر به روی صحنه خواهند رفت. گروه نوای مهر صد دستگاه که سرپرست آن حسین روزبهانی است و گروه مهر استان مرکزی به سرپرستی امیر کزازی مجد برنامه خود را اجرا خواهند کرد.

در روز دوم جشنواره در سانس اول ساعت 18:30 رضا یزدانی و سانس دوم ساعت 21:30 بابک جهانبخش در مركز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.

خانه هنرمندان که محل نمایش فیلم های مستند است ، فیلم "پروژه تهران پاریس" به کارگردانی افشان مهران و "نوای نور" به كارگردانی كریستف رضاعی در ساعت 10صبح پخش می کند.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از 25 بهمن ماه تا اول اسفند برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار