برگزاری نخستین جشنواره معلمان هنرمند خراسان رضوی به میزبانی مشهد

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیش از 180 معلم هنرمند استان برای حضور در نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان خراسان وارد مشهد شدند.

کد مطلب: ۵۳۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، فرهاد قاسم پور با اعلام این مطلب افزود : نخستین جشنواره ی فرهنگی هنری معلمان استان خراسان رضوی" با هدف کشف و معرفی صاحبان توانمندی های بی نظیر در میان فرهنگیان پیشنهاد شده و امید است که به زودی به شیوه ای کامل و جامع ، در سطح ملی و کشوری نیز به اجرا درآید.
وی با بیان اینکه ما درآموزش و پرورش خراسان رضوی معتقدیم این گونه محافل می تواند به بهبود سطح کیفی و کمی گرایش به پدیدآوری آثار هنری در میان پرمایه ترن اقشار جامعه، یعنی معلمان، منجر گردد و از آن جا که دانش آموزان مستقیما در تماس با معلمان قرار می گیرند و از آنان الگوبرداری می کنند، بالندگی و شکوفایی در عرصه ی فرهنگ و هنر دانش آموزی را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: برپایی این جشنواره با ایجاد تعامل با دستگاههایی همچون معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و خانه هنرمندان شهرداری میسر گردیده است .
وی همچنین گفت:میزبانی این جشنواره بر عهده آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد است و بیش از سیصد معلم هنرمند در فراخوان اولیه این جشنواره در 15 گرایش مختلف شرکت کرده اند که از بین آنها 180 برگزیده به مرحله حضوری جشنواره دعوت شده اند.
این جشنواره در روزهای 24 و25 شهریورماه در مشهد برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه آن در آرامگاه فردوسی برگزار می شود.
همچنین نمایشگاهی از آثار دستی و تجسمی هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره در کانون فرهنگی تربیتی رشد ناحیه 4 مشهد واقع در میدان راهنمایی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار