مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار:

قیمت گوشت دام زنده در میادین 14 هزار تومان اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تعیین سقف قیمتی 14 هزار تومان برای عرضه هر کیلو دام زنده در مراکز عرضه شهرداری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۵۳۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، عبدالحسین رحیمی در بازدید از مراکز عرضه بهداشتی دام شهرداری تهران همزمان با عید قربان گفت: در 32 مرکز عرضه دام بهداشتی در سطح تهران براساس اعلام اتحادیه سقف قیمت هر کیلو گوشت دام زنده 14 هزار تومان تایید شده اما بی‌تردید قیمت وابسته به عرضه و تقاضا است. در حقیقت ممکن است در ساعات نزدیک به ظهر امروز قیمت براساس عرضه و تقاضا نوساناتی داشته باشد اما بی تردید قیمت هر کیلو گوشت دام زنده از سقف 14 هزار تومان نباید بالاتر برود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: می‌تواند قیمت براساس توافق مشتری و عرضه کننده پایین‌تر از سقف 14 هزار تومان عرضه شود.

وی از ورود بیش از 30 هزار رأس دام به جایگاه‌های شهرداری تهران خبر داد و ادامه داد: در این جایگاه‌ها 350 دامپزشک برای کنترل سلامت دام‌ها مستقر هستند و قبل از ورود دام‌ها به مراکز مترل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و پس از اقدام نیز بار دیگر لاشه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در صورت وجود مشکل در لاشه دام و حذف آن پول مشتری بازگشت داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار