رییس پلیس فتای آذربایجان غربی خبر داد:

برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی، بیشترین جرم اینترنتی در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی آذربایجان غربی گفت: وظیفه اصلی پلیس فتا پیشگیری از وقوع جرم با گشت زدن در فضای سایبری و آموزش به دانش آموزان و والدین است.

کد مطلب: ۵۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ حسن کوره بلاغی امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار داشت: پلیس فتای آذربایجان غربی از اولین روز سال 90 همزمان با سایر استان ها شروع به کار کرد.

وی در ادامه افزود: در طول 6ماهه نخست امسال مراجعه افراد به پلیس فتا در مقایسه با سال گذشته 212درصد افزایش یافته است و همچنین کشفیات پلیس فتای آذربایجان غربی هم امسال 263درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است که در این رابطه 38 نفر در سطح آذربایجان غربی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ کوره بلاغی با بیان اینکه وظیفه اصلی پلیس فتا پیشگیری از وقوع جرم با گشت زدن در فضای سایبری و آموزش به دانش آموزان و والدین است، تصریح کرد: از دیگر وظایف اصلی پلیس فتا جلوگیری از ورود سودجویان و خلافکاران به فضای خصوصی شهروندان می باشد و پلیس به هیچ وجه حق ورود به فضای خصوصی افراد و شهروندان را ندارد و از دیگر وظیف پلیس فتا مقابله با فضای سایبری و اشراف اطلاعاتی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی بیشترین جرایم اینترنتی را در آذربایجان غربی برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی مردم، هتک حیثیت و نشر اکاذیب ، منتصب نمودن اعمالی بر خلاف واقعیت و ... برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار