با هدف مرمت و بهسازی مدارس;

طرح هجرت سه بسیج دانش آموزی خداآفرین آغاز بکار کرد

طرح هجرت 3 برای مرمت و بازسازی مدارس با مشارکت آموزش و پرورش ، سپاه ناحیه خداآفرین و بسیج دانش آموزی در هشت آموزشگاه انجام می شود.

کد مطلب: ۵۳۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، بعد از ظهر دیروز افتتاحیه طرح هجرت 3 جهت مرمت و بازسازی مدارس در دبستان صائب یک خداآفرین انجام شد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه هدف از برگزاری این فعالیت ها را سه چیز دانست و افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، ترویج فرهنگ کار تلاش و مهارت آموزی و ترویج فرهنگ بسیجی از مهمترین اهداف اجرای طرح هجرت 3 می باشند.

وی اظهار کرد: سپاه بعد از جنگ در صحنه سازندگی و کمک به دستگاه‌های مختلف کمک‌های بسیار موثر و شایانی داشت و امروز در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و همچنین مقایله با جنگ نرم دشمن به همراه بسیج اقدامات مؤثر و مفیدی انجام می‌دهد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خداآفرین با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 در مدارس شهرستان افزود: این طرح با عنوان مرمت و بهسازی مدارس در قالب اردوهای ۱۰ روزه با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در اردوی 10 روزه طرح هجرت بالغ بر70 دانش‌آموز دختر و پسر به این اردو اعزام می‌شوند، گفت: ، زیباسازی ، رنگ‌آمیزی مدارس، تعمیر میز و صندلی از عمده برنامه‌های عمرانی دانش‌اموزان در این طرح است.

معاون پشتیبانی شهرستان تصریح کرد: برنامه‌هایی از قبیل تشکیل حلقات صالحین، برگزاری صبحگاه، کلاس‌های قرآن، مسابقات ورزشی و اردو و ... از جمله برنامه‌های این طرح است.

وی در پایان افزود : این طرح با مشارکت آموزش و پرورش ، بسیج دانش آموزی و سپاه ناحیه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار