فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

نمایشگاه رزمی، ‌فرهنگی عملیات کربلای 4 در 5 محور برگزار می‌شود

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات کربلای چهار در پنج محور اصلی برگزار می‌شود تا ابعاد مختلفی از این عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام به نمایش گذاشته شود.

کد مطلب: ۵۳۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،فرهنگ مستعد اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم تا ماکت عملیات کربلای چهار را در منطقه شورابیل و محل احداث موزه دفاع مقدس تدارک ببینیم تا علاقه‌مندان از نزدیک با نحوه آغاز و به سرانجام رسیده عملیات کربلای چهار آشنا شوند.

وی به برپایی غرفه‌های فرهنگی، بخش عملیات آبی، خاکی در کنار دریاچه شورابیل با استفاده از قایق‌های تندرو و ایجاد فضای معنوی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت:‌ ما در حسینیه‌ای که در این مکان برپا می‌کنیم، سعی و تلاشمان بر این است تا آیین‌های معنوی همچون نماز، دعا، یادواره شهدا و دیگر نشست‌های معنوی و فرهنگی این نمایشگاه در این مکان برگزار شود.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه رزمی، ‌فرهنگی عملیات کربلای چهار یکی از اصلی‌ترین اقدامات سپاه استان در همراهی با سایر مجموعه‌هاست، افزود: ما البته سعی می‌کنیم در سایر بخش‌ها نیز در هفته دفاع مقدس به گونه‌ای عمل کنیم تا زمینه برای انتقال مفاهیم و مبانی دفاع مقدس و هشت سال سلحشوری ملت ایران فراهم آید.

مستعد برگزاری رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا، رزمایش‌ها و مانورهای متعدد و همچنین برگزاری رزمایش سپاه اردبیل را در منطقه عمومی ثمرین یادآور شد و تصریح کرد:‌ همه این برنامه‌ها را با هدف تقویت روحیه حماسی ملت ایران برگزار می‌کنیم چرا که معتقدیم نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدیدات استکبار جهانی آماده بوده و در صحنه حاضر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار