کاروان لوازم ورزشی امید2 به مدارس آذربایجان غربی اعزام شد

کاروان وسایل ورزشی امید2 در آستانه آغاز سالتحصیلی جدید و بمنظور تجهیر وسایل ورزشی مورد نیاز مدارس آذربایجان غربی راهی شهرستان ها، مناطق و مدارس سرتاسر استان شد.

کد مطلب: ۵۳۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، در آستانه آغاز سالتحصیلی جدید و بمنظور تجهیر وسایل ورزشی مورد نیاز مدارس استان، کاروان وسایل ورزشی امید2 صبح امروز از سالن ورزشی شهید بهشتی ارومیه راهی شهرستان ها، مناطق و مدارس سرتاسر استان شد.

«فریدون سیدمصطفوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازید از اعزام این کاروان اظهار کرد: اعزام کاروان وسایل ورزشی تحت عنوان کاروان امید با هدف تأمین وسایل ورزشی مورد نیاز ورزش دانش آموزی به مدارس استان صورت می گیرد.


«ولی حسینی» معاون تربیت و بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در گفت و گوی خبری در این خصوص با اشاره به اینکه این وسایل ورزشی در راستانی پروژه مهر 95 در بین کل مدارس استان تقسیم بندی شده است گفت: توجه ویژه به مناطق محروم در دستور کار ما قرار دارد و با برنامه ریزی و صرف اعتبار برای تجهیزمدارس،به ویژه مدارس مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه این وسایل ورزشی با هزینه ای بالغ بر 4میلیارد ریال تامین شده است؛ افزود: تامین هزینه مورد نیاز برای این منظور با وجود کمبود منابع مالی دستگاههای اجرایی در سالهای اخیر نشانگر توجه جدی آموزش و پرورش به مقوله ورزش دانش آموزی می باشد.
معاون تربیت و بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: وسایلی که در این کاروان به مدارس اهداء می شوند عبارتند از: میز پینگ پونگ، دروازه ی هندبال، میله ی بسکتبال،میله ی والیبال، میله ی بدمینتون، تور بسکتبال، تور والیبال، تور هندبال، تور بدمینتون و وسایل مصرفی از قبیل انواع توپ های فوتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، پینگ پونگ، راکت تنیس و پینگ پونگ و طناب بازی از جمله محتویات این کاروان است.

گفتنی است اولین کاروان وسایل ورزشی امید در سال 93 به مدارس استان اعزام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار