رئیس پلیس راه استان اردبیل خبرداد:

آمادگی پلیس برای مدیریت بازگشت سفرهای تابستانی

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در نیمه دوم شهریورماه با توجه به ایام بازگشت سفرهای تابستانی با تمام آمادگی و توان مدیریتی سعی می‌کنیم تا بازگشت سفرهای تابستانی هموطنانمان با حوادث ناگوار کمتری همراه باشد.

کد مطلب: ۵۳۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، سید حجت‌ فتاحی اظهار کرد: به تدریج که به روزهای پایانی تابستان نزدیک می‌شویم ترافیک و انبوه بازگشت سفرهای تابستانی را از سوی هموطنانمان شاهد هستیم و البته پلیس با آمادگی کامل و تمام وقت در کنار مردم است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه تابستان کم خطر و کم حادثه‌ای را تجربه کردیم، تصریح کرد: امیدواریم رانندگان با صبر و حوصله و با برنامه‌ریزی دور برگشت سفرهای تابستانی را انجام دهند و بدون برنامه از حرکت‌ها و برخی اقدامات پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: عامل بسیاری از تصادفات و حوادث خونین در جاده‌ها عجله و شتاب و سفرهای بدون برنامه‌ریزی شده و در لحظه‌ای است که باید هموطنانمان برای لحظه به لحظه سفرهای برون شهری خود برنامه داشته باشند تا بر همین اساس رفت و برگشت سفرهای خود را مدیریت کنند.

فتاحی رعایت نقاط ایمنی و انضباط ترافیکی را به رانندگان متذکر شد و افزود: شهروندان در کاهش تصادفات به عنوان یک دغدغه اساسی باید پلیس را همراه خود بدانند چرا که رسالت پلیس در گام اول ارشاد و راهنمایی صحیح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار