افتتاح واحد تولیدی مانتو و شلوار در چالدران

یک واحد تولیدی صنعتی در هفته دولت به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۵۳۰۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، همزمان با هفته دولت تولیدی مانتو و شلوار با حضور فرماندار ، رئیس اداره صنعت معدن وتجارت چالدران و مسولین دستگاههای اجرایی شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین زاده فرماندار چالدران ضمن بیان فراهم آوردن تمهیدات مناسب جهت گسترش فعالیتهای اقتصادی قابل توسعه در شهرستان، جزء الویتهای کاری این فرمانداری می باشد اظهارداشت:جهت بازاریابی و رونق این کارگاه سعی میکنیم با تمامی ارگانهای دولتی در شهرستان بویژه مدارس ، رایزنی های لازم را انجام دهیم تا پوشاک مورد نیاز خویش را از داخل شهرستان تهیه نمایند.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از احداث کارگاههای کوچک تولیدی در چالدران ، شناسایی افراد مستعد و پرداخت تسهیلات و راهنمایی کارآفرینان افزود داشت: روند پیشرفت کارگاههای تولیدی کوچک در چالدران نسبت به گذشته خوب است و ایجاد و راه اندازی این کارگاههای تولیدی ضمن افزایش درآمدزایی از مهاجرت جوانان این منطقه نیز جلوگیری می کند.

ملاابراهیم لو رئیس اداره صنعت معدن و تجارت چالدران دراین مراسم گفت: سازمان ضمن حمایت از کارگاههای کوچک صنعتی برای توسعه اقتصادی منطقه و نیزاشتغال پایدار برای توسعه کارگاههای کوچک اقدامات لازم را برداشته و ظرف یکسال گذشته اداره صنعت معدن و تجارت چالدران اقدام به صدور 17 فقره جواز تاسیس با اشتغال 381 نفر نموده است که در صورت به بهره برداری رسیدن این واحدها برای 381 نفر شغل ایجاد می گردد.

وی افزود کارگاه تولیدی مانتو و شلوار با اعتبار 300میلیون ریال از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و با حمایت های فرمانداری ، اداره صنعت معدن و تجارت و با اشتغال 10 نفر راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار