حضور ۲ هزار داروساز در پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان

دبیر انجمن علمی داروسازان ایران با اشاره به اینکه ۲ هزار داروساز در پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان حضور دارند، گفت: درمان درد از محورهای اصلی این همایش است.

کد مطلب: ۵۲۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید حمید خوئی در افتتاحیه پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران اظهار کرد: امسال همانند سال های گذشته برگزاری کنگره با روز داروسازان ایران و زاد روز داروساز حکیم و فرزانه ایرانی محمد ذکریای رازی متقارن شده است و از امروز تا 5 شهریور در سالن همایش های رازی در حال برگزاری است.

خوئی درباره محور برگزاری این کنگره، گفت: با توجه به اینکه درد یک مشکل شایع در تمام جوامع محسوب می‌شود به همین دلیل درد و درمان‌های آن از محورهای اصلی این کنگره انتخاب شده است.

وی یادآور شد: طی 3 روز برگزاری این کنگره حدود 35 نفر از دانشمندان و پژوهشگران بنام کشور اطلاعات و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه درد برای شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.

دبیر انجمن علمی داروسازان ایران ادامه داد: هم چنین در روز پایانی همایش جشن بزرگ روز داروساز به میزبانی انجمن داروسازان ایران نیز برگزار خواهد شد.

خوئی در پایان خاطرنشان کرد: این کنگره از امروز 3 شهریور تا 5 شهریور در سالن همایش های رازی در حال برگزاری است و برای شرکت کنندگان دارای 18 امتیاز بازآموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار