قهرمانی فارس در مسابقات دومیدانی دانش آموزی کشور

نتایج سی و سومین دوره ازمسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان پسردوره ابتدایی سراسر کشور به میزبانی شهرکرد اعلام شد.

کد مطلب: ۵۲۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، نتایج سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی کشور به میزبانی شهرکرد اعلام شد.

در ماده پرتاپ توپ ، "عامر دونو قزلباش" از کرمان، "فردوس سابقی " ازکرمان و" بهزاد آق آتابای" از گلستان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در ماده پنجگانه ، "محمد رسول توینقلی " از گلستان، "علیرضا کریمی" از چهارمحال وبختیاری، "پوریا فرجی " از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در دوی 800 متر ، "علی حسین افتخاری" از سیستان و بلوچستان مقام اول ، "سعید رستمی " از سیستان و بلوچستان مقام دوم و "دیاکو رحمانپور " از کردستان مقام سوم را کسب کردند.
در ماده 200متر نهایی ، "مهدی نادری" از خراسان رضوی ، " مهدی حسین نژادیان " از بوشهر و " فرهاد کوهکن" از سیستان وبلوچستان حائز مقام های اول تا سوم این مسابقات شدند.
در ماده 60 متر با مانع ،" مصطفی جمشید زهی" ، "علیرضااکبریان" از تهران و "محمد دشت بان" از فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.
در ماده پرش ارتفاع ، "محسن جعفری فرد" از فارس ، "کمیل نادری " از البرز و "محمد عیوضی " از تهران حائز مقام های اول تا سوم این مسابقات شدند.
در ماده پرش طول"مصطفی جمشید زهی" از یزد ، "علیرضا سالمی" از خوزستان و "علیرضا اکبریان" از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در ماده 100متر "مهدی نادری" ازخراسان رضوی ، "علیرضا سالمی" از خوزستان و "امید اسکندری" ازبوشهر مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در ماده 1500متر "دیاکو رحمان پور" ازکردستان ، "رضا هزار خیرآبادی" ازاستان خراسان رضوی و" امیر حسین نوروزی " از استان فارس به ترتیب اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.
در ماده پرتاپ وزنه "مرتضی مرادعلیان" از استان همدان ، "ارسلان قشقایی" ازشهرستانهای تهران و "رضا فضلی" از استان بوشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در ماده دو امدادی تیم خوزستان ، تیم استان فارس و استان هرمزگان حائز مقام های اول تا سوم شدند.
براساس این گزارش در نتایج تیمی ،تیم فارس مقام اول، تیم شهر تهران مقام دوم و تیم خراسان رضوی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند و تیم هرمزگان به عنوان تیم اخلاق این دوره ازمسابقات معرفی شد.
گفتنی است سی وسومین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان کشور از 10 تا 28 مردادماه سال جاری در شهرکرد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار