معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قم در گفتگو با پانا خبر داد

رتبه دومی قم در شانزدهمین جشنواره پرسش مهر

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قم از رتبه دومی استان در کسب مقام های کشوری در شانزدهمین جشنواره پرسش مهر خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۲۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

ناصر حمزه ای در گفتگو با خبرنگار پانا در قم با اعلام جزئیات نتایج شانزدهمین جشنواره پرسش مهر گفت: استان قم بعد از استان زنجان، با درخشش 8 نفر، بیشترین تعداد رتبه کشوری را در بین معلمان و دانش آموزان کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در کل، 4858 نفر از دانش آموزان و معلمان استان قم در جشنواره استانی پرسش مهر شرکت کرده بودند، افزود: پنج نفر از دانش آموزان استان رتبه سوم کشوری را بدست آوردند و در میان برگزیدگان، یک فرهنگی و دو نفر دانشجو معلم نیز داشتیم.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قم با ذکر اسامی برگزیدگان گفت: صغری ضیغمی از هنرستان حضرت زهرا(س)ناحیه سه قم در رشته هنرهای تجسمی- تصویرسازی- برگزیده کشوری شد، ضمن آنکه مهشید بنیادی در رشته شعر و مهناز سلطانی محمدی در رشته هنرهای تجسمی، دو دانشجوی برگزیده استان قم در سطح کشوری بودند.

وی در ادامه به اسامی دانش آموزان حائز رتبه سوم کشوری اشاره و عنوان کرد: معصومه عطارد در رشته تصویرسازی از هنرستان هنر آفرین ناحیه چهار، نگار ارزندی در رشته طراحی پوستر از هنرستان حضرت زهرا(س) ناحیه سه، فاطمه سادات موسوی در رشته فیلم کوتاه از هنرستان سید حسن برقعی ناحیه یک، محمد رمه چی در رشته فیلم کوتاه از هنرستان شهید چمران ناحیه دو و سعید پایدارفر در رشته ادبی سخنوری از دبیرستان استعدادهای درخشان ناحیه یک قم، موفق شدند در شانزدهمین جشنواره کشوری پرسش مهر بدرخشند.

قبلا "رتبه سومی" قم اعلام شده بود اما در مقایسه رتبه های انفرادی، زنجان اول و قم دوم شد؛

*سازمان دانش آموزی و پانای استان قم، این موفقیت بزرگ را که مرهون تلاش بی وقفه و صادقانه مجموعه آموزش و پرورش استان بخصوص حوزه معاونت پرورشی در ادامه سلسله موفقیت های سالیان گذشته است و همچنین افتخاری دیگر برای مجموعه تعلیم و تربیت استان و کشور محسوب می گردد، تبریک گفته و برای کلیه مسئولان دست اندرکار، مدیران و مربیان واحدهای آموزشی مربوطه، خانواده ها و برگزیدگان عزیز آرزوی دوام توفیق دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار