حضوردانش آموزان عشایر آذربایجان غربی در اردوی سراسری دانش آموزان عشایر

دانش آموزان منتخب علمی فرهنگی و ورزشی عشایر استان آذربایجان غربی در هفدهمین اردوی سراسری دانش آموزان عشایری سراسر کشور در مشهد مقدس حضور یافتند.

کد مطلب: ۵۲۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «علی اکبر صمیمی» رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این اردو، دانش آموزان منتخب علمی فرهنگی و ورزشی 22 استان عشایری کشور در یک رقابت صمیمانه به تبادل فرهنگ و سنن و ارزشهای بومی ومحلی می پردازند .

وی افزود: مرحله کشوری جشنواره بازیهای بومی و محلی با شرکت مننتخبین مرحله استانی دانش آموزان دوره متوسطه اول در یک رقابت سازنده ، بازیهای بومی و محلی استان خود را به نمایش می گذارند.

صمیمی خاطر نشان کرد: مراسم شب فرهنگ ایرانی ، هم اندیشی ، نشست های مذهبی ، جشنواره غذا ، چادر زنی، مسابقه دل نوشته های دانش آموزان ، رادیو اردو ، معرفی استانها و ... از برنامه های این اردو می باشد .

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر گفت: در این اردو که از 2 الی 13 مرداد برگزار می شود، تعداد 64 نفر از دانش آموزان دختر و پسر منتخب علمی، فرهنگی و ورزشی مدارس عشایری استان حضور دارند.

گفتنی است رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره عشایر استان در مراسم افتتاحیه هفدهمین اردوی دانش آموزان دختر عشایر کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار