بازدید دانش آموزان قرآنی از باغ موزه دفاع مقدس همدان

دانش آموزان شرکت کننده در سی وچهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید و محفل انس با قرآن را برگزار کردند.

کد مطلب: ۵۲۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از همدان، شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور به همراه مربیان، اعضای ستاد برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه‌ از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید و محفل انس با قرآن کریم را برگزار کردند.
در این برنامه که با هدف معرفی موزه دفاع مقدس استان همدان به دانش آموزان سراسر کشور اجرا شد، دانش آموزان در کنار بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از فضای معنوی موزه بهره برده و از هوای فرحبخش و خنک دامنه الوند استفاده کردند.
در ادامه بازدید از باغ موزه، دانش آموزان قرآنی محفل انس با قران را در محوطه بیرونی باغ موزه برگزار کردند و با اقامه نماز جماعت فضای روحانی و ملکوتی با صوت دلنشین آیات قرآن کریم طنین انداز شد.
باغ موزه دفاع مقدس همدان به جنبه های مختلف جنگ تحمیلی پرداخته و سلحشوری رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس در منطقه غرب کشور را با استفاده از نوآوری، خلاقیت، هنرمندی و ذوق حماسی به تصویر کشیده است.
این باغ موزه از بخش های غرفه شهدای هسته ای، تیم های بهداشت، تعاون، جهادگران، غواصان، پشتیبانی، عملیات و ... تشکیل شده است.
به نمایش گذاشتن یک فروند هواپیمای جنگی، سردیس های فرماندهان و شهدای جنگ تحمیلی و اجرای آب نمای موزیکال و تصویر روی آب در محوطه بیرونی از بارزترین و جذاب ترین بخش‌های باغ موزه دفاع مقدس محسوب می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار