توسط هنرجوی سیستان و بلوچستانی صورت گرفت:

کسب مقام دوم جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار ودانش اداره کل اموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت : هنرجوی صنایع دستی آموزش و پرورش ناحیه 1 زاهدان در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای سراسر کشور مقام دوم کشوری را از ان خود کرد.

کد مطلب: ۵۱۹۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، غلامرضا گنجعلی رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار ودانش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد : ساجده شهرکی هنرجوی سال سوم رشته صنایع دستی هنرستان زینب کبری ناحیه یک زاهدان در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی وحرفه ای سراسر کشور که در سمنان برگزار شد در رشته صنایع دستی زمینه نگارگری ،مقام دوم کشوری را از ان خود کرد .

غلامرضا گنجعلی خاطر نشان کرد : این جشنواره به دعوت دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و به میزبانی استان سمنان و با حضور هنرجو ساجده شهرکی و سرپرست اعزامی برگزار شده است .

وی افزود : آثار این هنرجو در آزمون عملی که 29 تیر انجام گرفت توانست رای هیئت داوران را جلب و به عنوان رتبه دوم کشوری شناخته شود.

رئیس اداره فنی حرفه ای و کار دانش اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان تصریح کرد : کسب این موفقیت از ان رو با ارزش است که از ابتدای تاسیس این رشته تا به حال هیچ مقام کشوری توسط هنرجویان استان به دست نیامده بود .

گفتنی است :مسئولان اموزش و پرورش با حضور در فرودگاه زاهدان از این هنرجو و هیئت همراه وی استقبال کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار