آنچه در شوق پرواز ندیده اید را در مشاهیر قزوین بشنوید

زندگی عقاب تیز پرواز آسمان عشق و شهادت، عباس بابایی در مستند رادیویی مشاهیر قزوین به روی آنتن خواهد رفت.

کد مطلب: ۵۱۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت : برنامه ی رادیویی «مشاهیر» با رویکردی اجتماعی و فرهنگی، مفاخر و مشاهیر استان را به مخاطبان معرفی می کند.

قزوین دارای تاریخ پرفراز و نشیبی بوده است که افراد سرشناسی همچون شهید محمد علی رجایی رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران، سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، سرتیپ خلبان حسین لشگری معروف به سید الاًسراء ، سردار آزادگان زنده یاد سید علی اکبر ابوترابی ، زنده یاد جمال کریمی راد وزیر فقید دادگستری در دولت نهم و چهره های آزادی خواه دوران مشروطه همچون عارف قزوینی ، علامه دهخدا و سید اشرف الدین گیلانی معروف به نسیم شمال از جمله افرادی هستند که در قزوین می زیسته اند.

تهیه کننده مشاهیر قزوین قصد دارد زندگی شهید خلبان عباس بابایی را با گفتگوی صمیمانه محمد مهدی توکل و نزدیکان آن شهید بزرگوار در تاریخ 95/5/12 به روی آنتن ببرد. کریمی قصد خود را از ساخت این برنامه از مجموعه مشاهیر قزوین پرداختن آن به خصوصیات شخصیتی شهید بابایی بیان کرد که در شوق پرواز به آن پرداخته نشده است در حالیکه شنیدنش فوق العاده برای شنونده جذاب و غافلگیر کننده خواهد بود.

لازم به ذکر است برنامه ی رادیویی مشاهیر شامل بخش های مختلفی همچون گزارش مردمی،گفتگو با نزدیکان این مفاخر، گزارش مستند، گفتار متن ، موسیقی و بیان زندگینامه ی مشاهیر است که به تهیه کنندگی خانم آرام کریمی به مدت 20 دقیقه از رادیو قزوین پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار