بررسی راه کارهای افزایش جذب اولیای بی سواد در سال 95

در اولین نشست کارگروه بهبود کیفیت آموزشی سواد آموزی استان کردستان، راه کارهای افزایش جذب اولیای بی سواد در کلاس های سواد آموزی مورد بررسی قرار گرفت .

کد مطلب: ۵۱۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،این نشست با حضور مدیر کل، معاونین سواد آموزی ، آموزش ابتدایی ، پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی و توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان و اعضای کارگروه برگزار شد .

در این نشست قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه برتر کشوری استان در اجرای برنامه های سواد آموزی و تقدیر معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور از رییس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان خبر داد .

وی سواد آموزی را یکی از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش عنوان کرد و با بیان اینکه جذب و آموزش اولیای بی سواد از طریق مدارس باید به صورت جدی پیگیری شود ، خواستار اهتمام مدیران مدارس و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهت آموزش اولیای بی سواد شد .

یوسفی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان نیز در این نشست بر بهره گیری از توانمندی معلمان به منظور آموزش اولیای بی سواد تاکید کرد و گفت : بهترین ظرفیت برای پیشبرد برنامه های سواد آموزی آموزش و پرورش و معلمان است .

وی از برگزاری گردهمایی مدیران مدارس با حضور رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در نیمه دوم مرداد ماه 95 در دو قطب در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه در سال گذشته دوره آموزشی 60 ساعته غیر حضوری و حضوری برای آموزش دهندگان استان برگزار شد گفت: در سال جاری نیز دوره آموزشی برای آموزش دهندگان پیش بینی شده و به صدور ضمن خدمت برای آنان برگزار می شود .

گفتنی است در ادامه این نشست پیرامون افزایش جذب اولیای بی سواد دانش آموزان و راه کارهای آسان سازی فرآیند یاددهی یادگیری بحث و تبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار