تخصیص ٣٤ میلیاردی اعتبار به هنرستان ها در سال آینده

مدیر كل دفتر آموزشی فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از تخصیص ٣٤ میلیارد تومانی اعتبار برای سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۴۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ،محسن حسینی مقدم مدیر كل دفتر آموزشی فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت تخصیص اعتبار به هنرستان ها اظهار داشت:یك ردیف اعتباری تجهیزاتی برای امسال به مبلغ ٣٤ میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها پیش بینی شده است كه امیدواریم با توجه با برنامه ریزی ها تحقق پیدا كند.

مدیر كل دفتر آموزشی فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد:سال گذشته اعتباری تحت عنوان فروش دو درصدی فروش گاز برای تجهیز مدارس و هنرستان ها استفاده شد كه میزان قابل توجهی از تأمین اعتبار هنرستان ها از این مبلغ صورت گرفت.

وی در خصوص تأمین نیروی انسانی بیان كرد:متولی اصلی برای تأمین نیروی انسانی دانشگاه شهید رجایی است كه از سال ٩٥، پنج هزار نیرو را به جهت ورود به هنرستان ها تربیت می كند و سال گذشته نیز از میان پنج هزار نیرو بالغ بر دو هزار نیرو تحت عنوان هنرآموز و استاد كار جذب هنرستان ها شدند.

وی اذعان كرد:نیروها در قالب ٢٨ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به عنوان نیروهای فنی و حرفه ای و فارغ التحصیل دانشگاه های مختلف بودند كه آن دسته افراد از دانشگاه شهید رجایی دوره های حرفه ای و تخصصی را به عنوان دوره های كارورزی گذراندند چرا كه اهمیت نظارت و ارزیابی بر وضعیت هنرستان ها توجه بیشتری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار