رئیس اداره راه شهرستان مهرستان خبر داد:

اختصاص۲میلیارد تومان به بهسازی و روکش آسفالت محور مهرستان به ایرانشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار به بهسازی و روکش آسفالت محور مهرستان به ایرانشهر خبر داد

کد مطلب: ۵۱۴۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان:محمدصالح باران زهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات اولیه این طرح توسط شرکت مشاور انجام می گیرد، افزود: در فاز اول این طرح ۱۶ کیلومتر از محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر مورد مرمت و روکش آسفالت قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در بازه ۱ ماهه فاز نخست طرح مذکور به اتمام برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی اختصاص داده شده است.

محمد صالح باران زهی ، با اشاره به پیگیری افزایش اعتبار برای طرح بهسازی و روکش آسفالت محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار لازم، ادامه مسیر نیز مورد اجرای روکش آسفالت قرار خواهد گرفت.

باران زهی ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح بتواند علاوه بر تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای، ایمنی و رضایتمندی بیشتری را برای مسافران و کاربران جاده ای بخصوص رانندگان فراهم نماید.

/خبرنگار ؛دانش آموز محمدرضا خاکی زائی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار