امام جمعه بجنورد:

مدیریت در نظام دینی امانت است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ،در نظام دینی مدیریت به عنوان امانت است گفت: امانتداربودن ، حفظ حرمت و وحدت در بین مردم یک اصل است و هیچ گاه مسئولان، به مدیریت به عنوان مقام و هدف نگاه نکنند بلکه وسیله برای باقیات الصالحات برای خدمت به مردم استفاده بدانند.

کد مطلب: ۵۱۲۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در آیین معارفه و تکریم استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه، در حوزه مدیریتی گاهی اوقات ممکن است دچار آسیب و لغزش شود افزود: قبل از این اتفاق باید هشدارهای مدیریتی مورد توجه گیرد.

وی عنوان کرد: اگر در مجموعه ای از مدیریت کلان وکوچک ریخت وپاش های نادرست، توزیع نامناسب بودجه و مسائل مالی صورت بگیرد، پایه های حکومت دچارتزلزل خواهدشد.

امام جمعه بجنورد گفت: عبرت گرفتن از گذشتگان را تابلویی برای آینده قراردهیم و برای ارایه عملکرد درست در آینده مسئولان باید عملکرد گذشتگان را به خوبی مورد بررسی قرار داده و نقاط ضعف ها را شناسایی و جبران و نقاط مثبت را تقویت کنند تا حلقه ای از ضعف های گذشتگان ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: در عملیات و اجرای مدیریت نباید عذرخواهی زیادانجام شود چرا که عذرخواهی زیاد مدیران نشان از عملکرد نادرست آنها است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه این مراسم عنوان کرد: برخورد با آسیب ها و موانع توسعه و پیشرفت خراسان شمالی با همدلی وهمکاری مسئولان محقق می شود .

وی افزود: دستگاه قضایی در توسعه استان و منطقه در پیشگیری، ایجاد امنیت، توسعه اقتصادی نقش مهمی دارد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به پاکدستی استاندار سابق استان گفت: وی در حراست از بیت المال و جلوگیری از اسراف خوب عمل کرده که یکی از مهمترین اقدام او جلوگیری از مراسمات افطاری توسط ادارات بوده است.

وی افزود: امیدواریم مدیران و مسئولان استان با استاندارجدید خراسان شمالی همدلی و همکاری خوبی در راستای توسعه استان داشته باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار