حضور دبیركل جمعیت هلال‌احمر در شهرستان پاکدشت

دبیرکل ورئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر، ضمن حضوردر پایگاه امداد و نجات بین‌شهری ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت، روزه خود را بر سر سفره امدادگران و نجاتگران این پایگاه افطار کرد .

کد مطلب: ۵۱۱۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران وبه نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران،علی‌اصغر احمدی،دبیرکل جمعیت هلال احمربه همراه ناصرچرخساز،رئیس سازمان امداد ونجات و حسین کتابدار،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران برسرسفره افطاری امدادگران و نجاتگران پایگاه امدادونجات بین‌شهری ثامن‌الحجج(ع) شهرستان پاکدشت،حاضرشدند و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات وتسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین علی(ع)در سخنانی گفت:امروز توفیق یافتیم تادرجمع امدادگران پر تلاش پایگاه امدادی ثامن‌الحجج(ع) پاکدشت حاضرشویم و به همه فعالان خدمتگزار به هموطنان درماه رمضان خداقوت بگوئیم .

وی با اشاره به این که نگاه رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان همواره برپایگاه محوری استوار میباشد،اظهارکرد: نقطه وصل هلال‌احمر با مردم درحوادث، پایگاه‌های امداد و نجات هستند و از آنجا که پایگاه‌ها محل ارتباط واقعی با خدمت به مردم است،باید به وضعیت آنها توجه ویژه ای کرد .

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت:با توجه به سخنان رئیس‌ جمهور در نوروز امسال، که مردم همواره با دیدن هلال‌احمر،امنیت خاطر پیدا می‌کنند،عنوان کرد:مردم بایدهمواره امیدداشته باشندکه هلال‌احمر همواره در حوادث در کنار آنها است و قطعا، بودن در کنار امدادگران موجب فراموشی درد و تسکین آلام می‌شود.

شایان ذکر است،در این برنامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و رئیس هلال احمر شهرستان پاکدشت از خدمات امدادی این مجموعه و همچنین پایگاه اقماری واقع در کنار این پایگاه جاده ای که جهت پاسخگویی به حوادث احتمالی چون زلزله تهران احداث شده ،گزارشی ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار