ساخت انیمیشن های معرفی مفاخر و اماکن تاریخی و مذهبی قزوین

این انیمیشن ها پس از تولید در قالب بسته های فرهنگی به میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی و در مکان هایی که قابلیت بهره برداری دارد، توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۵۰۷۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از ساخت چهار انیمیشن با موضوع فرهنگ شهروندی و معرفی مفاخر، اماکن تاریخی - مذهبی قزوین خبر داده و افزود:معرفی شخصیت شهید محمد علی رجایی، معرفی شهید بابایی،معرفی امامزادگان نظیر امامزاده حسین (ع)، چهار انبیاء، امامزاده اسماعیل، اماکن متبرکه و مقدسه شهر قزوین، معرفی کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه و چهلستون از اماکن تاریخی و گردشگری شهر قزوین موضوعات این انیمیشن ها خواهد بود.

وی با اشاره به حضور هنرمندان و اساتید انیمیشن ساز در استان قزوین اظهار کرد:این انیمیشن ها به منظوراستفاده از ظرفیت ابزار هنر و تاثیر گذاری بیشتر آموزش های شهروندی از سوی هنرمندان بومی استان قزوین در حال تولید است.

وی بابیان اینکه این انیمیشن ها به عنوان معرفی استان قزوین در بین گردشگران توزیع خواهد شد افزود:این انیمیشن ها پس از تولید در قالب بسته های فرهنگی به میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی و در مکان هایی که قابلیت بهره برداری دارد، توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار