برپایی دیوار مهربانی در شهرشریف آباد

رییس شورای اسلامی شهرشریف آباد ،هدف از ایجاد دیوارهای مهربانی را توسعه اخلاق و رفتار شهروندی عنوان کرد.

کد مطلب: ۵۰۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری پاکدشت، طهرانی رییس شورای اسلامی شهرشریف آباد ،هدف از ایجاد دیوارهای مهربانی را توسعه اخلاق و رفتار شهروندی عنوان کرد و افزود: سیاست شهرداری و شورای اسلامی شهردر انجام اینگونه اقدامات، حساسیت زایی درکناربستر سازی بدون دخالت مستقیم در فعالیت های خیرخواهانه و مشارکتی شهروندان است واز این رو زیرساخت ها را در اختیار شهروندان قرار دادیم .
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که مردم همواره از طرح های مبتکرانه، نیکوکارانه وعام المنفعه استقبال می کنندو البته تا زمانیکه خود شهروندان وارد میدان عمل نشده و نسبت به موضوع حساس نشوند بسیاری از آسیب های اجتماعی رفع نخواهد شد .
طهرانی گواه این ادعا را استقبال خیره کننده مردم شهرهای مختلف کشور از دیوارهای مهربانی عنوان کرد و گفت: این طرحی کاملا داوطلبانه و مردمی است که در راستای کمک به افراد کارتن خواب نیازمند شهری شکل گرفته است .

وی افزود: به نظر می رسد دیوارهای مهربانی گامی بلند در کمک هر چه بیشتر به نیازمندان شهر است اما نیاز به همیاری بیشتر مردم و نیز همه دستگاه ها دارد تا دیگر هیچکس در شهر نیازمند نباشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار