کسب رتبه برتر منطقه 20 تهران در جشنواره مشکات

شهردار منطقه 20 تهران از کسب رتبه برتر منطقه در جشنواره مشکات را مرهون روحیه مشارکت پذیری شهروندان این منطقه جنوبی برشمرد.

کد مطلب: ۵۰۵۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، سید احمد صفوی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره آموزشی، ترویجی مشکات در منطقه 20 گفت: با توجه به مشارکت بالای شهروندان منطقه 20 در جشنواره های مردمی، این منطقه جنوبی همواره از رتبه های برتر شناخته شده و این بار نیز در چهارمین دوره جشنواره آموزشی، ترویجی مشکات جزء رتبه های برتر شهر تهران معرفی شد.

وی به مشارکت 40 هزار شهروند در چهارمین دوره جشنواره مشکات منطقه 20 اشاره کرد و افزود: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 23 اثر در منطقه برگزیده شده اند و 16 اثر نیز رتبه های اول تا سوم در مناطق 22 گانه شهر تهران را کسب کرده اند.

شهردار منطقه بیست تهران با اشاره به اینکه مجموعه جشنواره های شهروندی در راستای توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری به اجرا درآمده، همکاری با 16 سازمان تخصصی در شهرداری تهران، ایجاد اخلاق و مهارت های اجتماعی، همکاری با گروه های داوطلب و تشکل های اجتماعی و جلب مشارکت گروه های سنی مختلف شهروندان را از ویژگی های اختصاصی جشنواره آموزشی ترویجی مشکات برشمرد.

صفوی با بیان اینکه منطقه 20 برای دومین سال متوالی به عنوان دبیرخانه موضوعی محور هویت و سیما شهری در مناطق 22 گانه بوده است، ادامه داد:این جشنواره با 5 محور محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهری، حقوق و تکالیف شهروندی و 16 موضوع در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان اجرا شده تا توجه شهروندان به مسائل مدیریت شهری و حقوق شهروندی بیش از پیش شود.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: جشنواره شهروندی مشکات با اهداف ایجاد اعتماد و تعامل مستمر، الگوسازی فعالیت های آموزشی ترویجی، تقویت انگیزه های مشارکت جویی ،کشف ظرفیت های محلی، ارتقای سطح آگاهی های عمومی و اصلاح رفتارهای شهروندی و ارتقاء آن بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به اجرا درآمده است و هر سال شاهد حضوری پرشورتر از سوی شهروندان هستیم.

شایان ذکر است ،چهارمین دوره جشنواره مشکات در حالی در منطقه 20 برگزار شدکه محله 13 آبان بیشترین آثار ارسالی، محله علائین بیشترین تعداد برگزیده در شهر تهران، محله شهید غیوری بیشترین برگزیده در سطح منطقه را به خود اختصاص دادندودرمراسم اختتامیه منطقه ای این جشنواره شهردار، معاونان، مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و روسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرری در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) حضور داشتند.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار