مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

صعود سراسری کارگران به سبلان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از میزبانی اردبیل برای صعود سراسری جامعه کارگری به سبلان در تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،حسین منوری اظهار کرد: ما در توسعه ورزش همگانی به ویژه در نوبت صبح علاوه بر سالن‌های ورزشی، کارگران کارخانه‌های مختلف فعال در استان را موظف کردیم در طول هفته در چندین نوبت به تقویت و توسعه ورزش و برنامه‌های تندرستی اقدام کنند.

وی گفت: تاکنون در کارخانه‌هایی همچون آرتاویل تایر، سیمان، کشت و صنعت و ... برنامه‌های ورزش صبحگاهی برگزار شده و یا در قالب برنامه ارائه شده قرار است در تعداد دیگری از این واحدها ورزش صبحگاهی دایر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از میزبانی اردبیل برای صعود سراسری جامعه کارگری به سبلان در تابستان خبر داد. منوری با بیان اینکه 10 هزار ورزشکار در قالب طیف کارگری در این استان سازمان‌دهی شده‌اند، بیان کرد: 3 هزار نفر از این ورزشکاران دارای دفترچه تامین اجتماعی و کارت بیمه ورزشی هستند که به صورت منسجم فعالیت‌های ورزشی خود را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: سالانه 15 تیم کارگری از استان اردبیل به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند و ما در قالب فدراسیون ورزش‌های کارگری تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در رشته‌های مختلف برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف ورزشی را به شکل منسجم به انجام برسانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نمونه‌ این فعالیت‌ها را صعود سالانه کارگران کشور به کوه سبلان اعلام کرد و افزود: همه ساله 300 کوهنورد کارگر به سبلان صعود می‌کنند که امسال درصدد میزبانی از کارگرهای حرفه‌ای برای صعود به سبلان در کنار آماتورها خواهیم بود.

منوری توسعه ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی‌های عمومی را در پارک‌ها و فضای سبز بسیار موثر و تاثیرگذار در نشاط جامعه کارگری توصیف کرد و یادآور شد: ما سالن‌های ورزشی خودمان را از صبح تا ظهر در اختیار بانوان و بعد از ظهرها نیز در اختیار آقایان قرار دادیم و زمین چمن ورزشگاه‌های کارگری برای پر شدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اختصاص یافته است.

وی حمایت از فعالیت‌های ورزشی را یک اصل اساسی در بین جامعه کارگری بیان کرد و گفت: ما هر چقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم به نفع افزایش تولید، نیروی بهره‌وری در واحد‌ها و کارخانه‌های مختلف خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار