گلزنان برتر لیگ فوتبال نوجوانان گیلان معرفی شدند

گلزنان برتر لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه های استان گیلان معرفی شدند .

کد مطلب: ۵۰۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : با اتمام رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، برترین گلزنان این لیگ از سوی کمیته برگزاری این مسابقات اعلام شدند .
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پایان این رقابت ها ، مرتضی اسلامی از تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی با به ثمر رساندن 22 گل عنوان برترین گلزن این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد .
وی اظهار کرد : همچنین ایمان شیبانی از تیم فوتبال سرخپوشان رشت با به ثمر رساندن 20 گل در مکان دوم برترین گلزنان لیگ نوجوانان گیلان قرار گرفت و امیرحسین سروی نیز از تیم شهرداری رشت با به ثمر رساندن 14 گل در رتبه سوم برترین گلزنان این لیگ قرار گرفت .
وی ادامه داد : در پایان رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، تیم شهرداری رشت با اقتدار و کسب 64 امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد ، تیم شهرداری بندرانزلی با کسب 43 امتیاز دوم شد و تیم سرخپوشان رشت نیز با کسب 42 امتیاز در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت .
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد : در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار