اجرای طرح جامع نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی به صورت سیستمی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مشارکت های مردمی و خانواده از اجرای طرح جامع نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی به صورت سیستمی با همکاری مرکز نیروی انسانی به صورت نرم افزاری خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، مرضیه گرد درخصوص نحوه نظارت و رسیدگی به شکایات مردم نسبت به میزان اخذ شهریه در مدارس غیردولتی و چگونگی سازوکار نظارت و بازرسی از مدارس، گفت: از آنجا که انجام نظارت های فرآیندی هدایت محور ازمهمترین اهداف و اثربخش ترین فعالیت ها در نظام آموزشی می باشد ؛ لذا این سازمان با اتخاذ دو سیاست راهبردی و عملیاتی برنامه نظارتی از عملکرد مجموعه تحت پوشش خود را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در سیاست راهبردی که حول محور سیاستگذاری ودر برنامه زمانی میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی می شود با تشکیل گارگروه تخصصی متشکل از اساتید صاحبنظر در حوزه ارزیابی و بهره گیری از تجارب ارزشمند متخصصان «طرح جامع نظارت» باهمکاری نیروی انسانی و فناوری بصورت نرم افزاری تهیه و تدوین گردیده که به محض نهایی شدن آن برای اجرا به استانها ابلاغ می شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مشارکت های مردمی و خانواده اضافه کرد: با عنایت به نقش و وظایف عملیاتی و اجرایی ادارات مشارکت ها در استان ها و مناطق موظفند ؛ براساس مفاد دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی از سوی ستاد؛ ضمن پایش و بررسی های فرآیندی از عملکرد مدارس و مناطق تابعه نتایج ارزیابی خود را به این سازمان ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد:کمیته نظارت مناطق متشکل از همکاران مشارکت های مردمی ، ارزیابی عملکرد ، حراست و رؤسای شوراهای هماهنگی مؤسسان کار نظارت وپی گیری شکواییه مردم خصوصاً درمورد اضافی دریافتی شهریه ولزوم استرداد آن را عهده دار می‌باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار