در جشن الفبای دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول مطرح شد :

جشن الفبا باعث زنده نگهداشتن نام نیك معلمان كلاس اول خواهد شد

جشن الفبای دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول با حضور 70 دانش آموز پایه اول آموزشگاه در محل سالن اجتماعات دانشكده پزشكی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد .

کد مطلب: ۵۰۲۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از خراسان جنوبی ، در جشن الفبای دانش آموزان كلاس های اول دبستان شهید آیت دوره اول مدیر آموزشگاه ،معاونان آموزشی و پرورشی ، معلمان و كادر اجرایی مدرسه و اولیای دانش آموزان حضور داشتند .


در این مراسم بانشاط و خاطره انگیز پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، دانش آموزان كلاس اول حروف الفبا را در قالب سرود برای پدران و مادران خود قرائت كردند و همچنین در قالب شعر و دكلمه مراتب قدردانی خود را از معلمان خود به خاطر باسواد نمودنشان و رهانیدن آنها از دنیای جهل به سوی دانایی اعلام كردند .


در ادامه مدیر آموزشگاه پشت تریبون قرار گرفت و پس از خیرمقدم به حاضران گفت : با برگزاری جشن الفبا زمزمه رسیدن به پایان سال تحصیلی را شاهد هستیم و انتظار ما این است كه خانواده ها در ایام تعطیلات تابستان به امور آموزشی و تحصیلی فرزندانشان توجه داشته باشند تا در ابتدای مهر سال آینده دانش آموزان با آمادگی كامل در پایه دوم مشغول به تحصیل شوند .


علیرضا بنی اسدی با اشاره به اینكه هر ساله مدارس به‌دلیل کسب مهارت خواندن و نوشتن برای دانش‌آموزان مراسمی با نام جشن الفبا برگزار می‌کنند افزود : هدف از برگزاری جشن الفبا ایجاد اشتیاق برای فراگیری علم وهمچنین تبریک گفتن به دانش‌آموزان و آموزگاران پایه اول است که با سختی به این مهم نائل آمدند و این جشن خاطره خوبی در اذهان دانش آموزان به جا می گذارد .


وی تصریح كرد: این جشن می‌تواند ذهنیت خوبی در دانش‌آموزان کلاس اولی نسبت به فراگیری علم و دانش ایجاد کند و همین موضوع ، زمینه را برای پیشرفت بیشتر دانش آموزان فراهم می‌سازد.


وی با اشاره به این نكته كه جشن الفبا باعث زنده نگهداشتن نام نیك معلمان كلاس اول خواهد شد اظهار داشت : جشن الفبا خاطره خوبی در اذهان دانش آموزان به جا می گذارد و باعث می شود در بزرگسالی یاد و خاطره معلمان كلاس اول خود را گرامی بدارند و از معلمان خود به نیكی یاد كنند .


در ادامه این برنامه با اهدای ساعت دیواری كه عكس دانش آموزان بر روی آن طراحی شده بود به عنوان هدیه از دانش آموزان كلاس های اول تجلیل شد و 3 عدد كیك جشن الفبا بریده و دانش آموزان و خانواده هایشان با این كیك پذیرایی شدند .


گفتنی است جشن الفبای امسال دانش آموزان در فضایی كاملا شاد و با نشاط و با استفاده از گروه های هنری شهرستان بیرجند برگزار شد كه موجبات رضایت دانش آموزان و خانواده ها را به همراه داشت همچنین از اولیای دانش آموزانی كه در برنامه ریزی و برگزاری جشن الفبا با آموزشگاه همكاری داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار