وصیت نامه شهدا گنجینه ماندگاری است

وصیت نامه شهدا گنجینه ماندگار وارزشمندی محسوب شده وامروز به عنوان اسناد ماندگار وجاودانه انقلاب اسلامی بوده وفریاد همیشه جاوید نسلی است که برای پایداری وعزت واستقلال این مرزوبوم هر آنچه که داشتند گذشتند تا این امنیت وآرامش وعزت در کشور حاصل شود.

کد مطلب: ۵۰۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به همراه معاونت امور طلاب ودانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه با حضور در منزل روحانی شهید ابراهیم مظفری با خانواده این شهید والامقام دیدارکردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت:در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی مردان دلاوری بودند که اجازه ندادنداین سرزمین به دست اجانب بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کردو بیان داشت: رزمندگان دلاور وشجاع این سرزمین به ویژه طلاب وروحانیون در جبهه ها علاوه بر اینکه کار تبلیغی انجام می دادند به عنوان یک رزمنده دلیر در تمام عملیاتها وماموریتها حضوری تاثیر گزاری داشتند.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن اشاره به رشادت ودلاوری شهید مظفری در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد:این شهید والامقام درس وحوزه را رها کرد به خاطر اینکه هدفی مقدس والا داشت که درآخر به آرزوی خود که شهادت بود رسید.

مدیر حوزه علمیه قزوین توجه آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان را به وصیت نامه های نورانی شهدا مورد تاکید قرار داد وگفت:وصیت نامه شهدا گنجینه ماندگار وارزشمندی محسوب شده وامروز به عنوان اسناد ماندگار وجاودانه انقلاب اسلامی بوده وفریاد همیشه جاوید نسلی است که برای پایداری وعزت واستقلال این مرزوبوم هر آنچه که داشتند گذشتند تا این امنیت وآرامش وعزت در کشور حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار