اولین بازدید استاندار کردستان از مرکز تازه تاسیس کانون بانه

استاندار کردستان نخستین مقام عالی استان است که از مرکز تازه تاسیس شده شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بانه بازدید کرد.

کد مطلب: ۵۰۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مرکز فرهنگی‌هنری کانون بانه در زمینی با مساحت یک هزار و 440 متر مربع و زیر بنای 584 متر مربع و با اعتباری بیش از هفت میلیارد و 630 میلیون ریال از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان ساخته شده است.
بر اساس این گزارش، مرکز فرهنگی هنری بانه و مراکز شهرستان های مریوان، موچش، صاحب و سیار روستایی بانه روز 21 اردیبهشت 1395 هم‌زمان با سال‌روز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و با حضور معاون توسعه و منابع انسانی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به صورت نمادین از مریوان افتتاح شد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار استان روز دوشنبه 10 خرداد 1395 با حضور در بانه از این مرکز نیز بازدید و از راه‌اندازی چنین مراکزی برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان ابراز خوشحالی کرد.
در این بازدید استاندار و مسئولان شهرستان بانه نیز از بخش‌های مختلف این مرکز کانون بازدید کردند و آغاز فعالیت این مرکز را به کودکان و نوجوانان بانه‌ای تبریک گفتند.
کتاب‌خانه تازه راه‌اندازی شده سیار روستایی بانه هم با اعتبار خرید و تجهیز 500 میلیون ریال از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری با تحت پوشش قرار دادن 20 روستای این شهرستان هر دو هفته یک بار به روستاها می‌رود و علاوه بر انجام فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کتاب‌های جدید را در اختیار کودکان و نوجوانان این روستاها قرار می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار