نشست تخصصی گردشگری سلامت برگزار شد

نشست تخصصی گردشگری سلامت با هدف بررسی مشكلات موجود و رسیدن به راهكارها، در اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۰۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، نشست تخصصی گردشگری سلامت با حضور مدیركل میراث فرهنگی آذربایجان غربی ، معاون گردشگری این اداره كل، نمایندگان ادارت دانشگاه علوم پزشكی و سازمان تامین اجتماعی استان و مدیران برخی آژانسهای متولی امرگردشگری سلامت در محل سالن جلسات اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در در این نشست، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشكی استان در صدور گواهینامه مهارت به برخی از دفاتر خدمات مسافرتی، بر برنامه ریزی و سیاست گذاری توسط تیم حاضر جهت توسعه گردشگری سلامت استان تاكید كرد.

جلیل جباری در ادامه گفت: خوشبختانه مسئولین استان نگاه ویژه و مثبتی به این حوزه از گردشگری دارند و ما باید مسائل ومشكلاتی موجود را از قبیل: نرخ تعرفه خدمات پزشكی و مشكلات اتباع بیگانه ودیگر مسائل را بطور دقیق شناسائی و احصاء كنیم تا در همایش ملی گردشگری سلامت با حضور مسئولین امنیتی و سیاسی استان و كشور،‌ به طرح جامعی از گردشگری سلامت دست یابیم.

حسین امامی معاون گردشگری اداره كل نیز در این جلسه با بیان اینكه استان آذربایجان غربی در عرصه گردشگری سلامت، یكی از استانهای شاخص و ممتار كشور است گفـت: با همت مسئولین استان و دانشگاه علوم پزشكی استان هم اكنون برای سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مجوز قانونی گردشگری سلامت صادر شده است و ما باید سعی كنیم كه موضوع توریسم درمانی استان را هرچه بیشتر در چارچوب قوانین و آئین نامه های مشخص در آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار