توجه به حوزه ی کودک به عنوان بنیان اصلی جامعه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در جلسه صبح گاهی اداره کل آموزش و پرورش بر تعامل کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۹۸۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، فرزاد رحیمی در جلسه ی صبح گاهی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل ، مدیران و کارشناسان آن مجموعه در اداره کل آموزش و پرورش، کودکان را بنیان اصلی جامعه عنوان کرد.
فرزاد رحیمی در این خصوص تصریح کرد: اگر بخواهیم در مواجهه با زلزله ی فرهنگی جامعه کودکانمان را حفظ کنیم باید به بنیان های جامعه بیشتر توجه کنیم وی در این باره اضافه کرد یکی از اولویت های جامعه در شرایط فعلی ما کودکان اند و ما اگر بتوانیم برنامه ریزی درستی در زمینه ی شادی و پرورش آنها داشته باشیم نباید نگران زلزله های فرهنگی باشیم.
مدیر کل کانون با بیان اینکه کودکی ریشه ی یک درخت است افزود: ما باید تلاش کنیم کودکی شاد و سالمی را برای کودکانمان فراهم کنیم تا درخت وجودشان شاداب و پر ثمر باشد.
وی با اشاره به این که آموزش و پرورش در بخش های : یادگیری، تعامل و ارتباط اجتماعی می تواند تاثیر بسزایی در رشد کودکان و نوجوانان داشته باشد گفت: کانون در بخش مهارت های اجتماعی، رشد فکر و خلاقیت دانش آموزان از پویایی و تاثیر خوبی برخوردار است و تعامل کانون و آموزش پرورش می تواند این رسالت را به خوبی ایفا کند.
در ادامه بهروز امیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر همکاری مدارس با مراکز کانون به فعالیتهای خوب کانون در حوزه ی کودک و نوجوان و مربیان آموزش دیده در این دستگاه اشاره کرد.
امیدی مدیر کل آموزش و پرورش از جلسه ی صبح گاهی این اداره کل به عنوان محلی برای ارائه ی دیدگاههای علمی آموزشی و تربیتی و عرصه ای برای اهل تحقیق و علم اشاره کرد.
پخش کلیپ معرفی فعالیتهای کانون نیزاز بخش های جنبی این جلسه محسوب می شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار