برگزاری پیاده روی خانوادگی در اصفهان

برنامه پیاده روی خانوادگی به مناسبت نیمه شعبان در اصفهان برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۹۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید بزرگ ولایت و سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) برنامه پیاده روی خانوادگی حرم تا حرم برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور افزود: این ویژه برنامه صبح روز یکشنبه 2 خرداد ماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: آغاز پیاده روی خانوادگی از جوار حرم مطهر امامزاده درب امام(ع) اصفهان است و خانواده ها در قالب یک کاروان منظم به سمت امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان حرکت می کنند و در ادامه برنامه هایی در جوار آستان مقدس شاه میر حمزه(ع) تدارک دیده شده که علاقمندان می توانند در آن شرکت نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور در ادامه بیان کرد: همچنین به مناسبت فرا رسیدن جشن نیمه شعبان برنامه های متنوعی در جوار 14 بقعه متبرکه اصفهان برگزار می شود.
وی ادامه داد: این برنامه ها شامل قرائت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری، سخنرانی توسط سخنرانان مطرح کشوری، قرائت زیارت آل یاسین، برپایی مراسم دعا و نماز استغاثه امام زمان(عج)، برپایی مراسم ختم صلوات به نیت سلامتی امام زمان(ارواحنافداه)، برگزاری برنامه های شاد و متنوع(برگزاری مسابقه خاطره نویسی،شعر و...)، اجرای مراسم احیاء نیمه شعبان و... می باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین ایستگاه های صلواتی در جوار بقاع متبرکه برپا می باشد و در برخی از بقاع متبرکه نیز زائران و مجاوران میهمان سفره کریمانه آن ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار