نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در سیستان وبلوچستان:

پلی کلینیک فرهنگیان با پیشرفته ترین امکانات روز پزشکی تجهیز می شود

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان سیستان وبلوچستان گفت:پلی کلینیک فرهنگیان با پیشرفته ترین امکانات روز پزشکی تجهیز می شود.

کد مطلب: ۴۹۷۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید محمد بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پروژه بزرگ پلی کلینیک تخصصی و مرکز جراحی های محدود فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

رسول حیدری، نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان سیستان وبلوچستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد : درمانگاه فرهنگیان که درزمینی به مساحت هزار و 970 مترمربع قرار بود ساخته شود از سال 1376 به صورت نیمه تمام رها شده بود .
وی افزود : این پروژه به همت صندوق ذخیره فرهنگیان و توسط شرکت سرمایه گذاری اقتصاد ورفاه فرهنگیان که از شرکتهای تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان میباشد مجددا شروع به فعالیت نموده است .
حیدری با اشاره به این که زیر بنای این پروژه از هزار و 970 متر مربع به 5 هزار و 700 مترمربع افزایش یافته است خاطر نشان کرد : با اقدامات انجام شده و پی گیری های صورت گرفته کاربری این پروژه به پلی کلینیک تخصصی ومرکز جراحی های محدود سرپایی وفضاهای جانبی تجاری از قبیل داروخانه ، لوازم پزشکی، ارایشی وبهداشتی، و... در حال انجام است.
نماینده شرکت اقتصاد و رفاه فرهنگیان تصریح کرد : اعتبار تکمیل و توسعه این پروژه بالغ بر 60 میلیارد ریال پیش بینی شده است که از محل اعتبارات صندوق ذخیر تامین گردیده وبه هزینه گرفته خواهدشد.
حیدری گفت: هم زمان با ساخت این پروژه تجهیز این مرکز با پیشرفته ترین امکانات روز پزشکی که در خور شان وجایگاه فرهنگیان وسایر شهروندان عزیز زاهدانی باشد نیز اغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار