نمایش «خواب آب» در بازار بین‌المللی جشنواره کن

فیلم سینمایی « خواب آب » به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد مهرانفر امروز ۲۶ اردیبهشت در بازار بین‌المللی شصت و نهمین جشنواره فیلم کن به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۴۹۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، آخرین اثر سینمایی فرهاد مهران‌فر با مضمون بودن یا نبودن آب و نقش آن در هستی یا نیستی حیات و زندگی است.

فیلم «خواب آب» که پخش بین المللی آن بر عهده بنیاد سینمایی فارابی است، امروز در پنجمین جشنواره بین الملل فیلم سبز نیز به نمایش درمی آید. حسین محجوب، پیام فضلی، افشین جعفری‏خواه، مریم نحوی، مهرنوش مقیمی دراین فیلم نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:
با خراب شدن ماشین زمین شناس جوان در کویر، او که در حال شناسایی سفره‏های آب زیرزمینی است، به آبادی متروکی می‌رسد و به راهنمایی پیرمردی که تنها ساکن آنجاست و از تخصص مرد جوان آگاه شده، از دهانه یک چاه به عمق زمین می‌رود. اما آبی در قنات خشک شده نمی یابد. پیرمرد راه خروج را بر او می بندد و شرط رهایی را، یافتن چشمه‌ی گمشده در اعماق زمین می‌گذارد. مرد جوان آشفته از این موقعیت در می‌یابد که دختری نیز در دالان‌های تاریک و ناشناخته قنات حضور دارد و هر دو برای رهایی، ناگزیر از یافتن سرچشمه هستند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: فرهاد مهران فر، مدیر فیلم‌برداری: نادر معصومی، طراح صحنه و لباس: سهیلا فرزاد، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: بهزاد جعفری مذهب‌، صدا‌بردار: علیرضا دریادل طراح صدا و صداگذار: آرش قاسمی، مشاور فرهنگى و تولید: احمد معین قفقازی، تدوین: شهرزاد پوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار