اجرای جشن های بزرگ دهه کرامت در مرکز تهران

خبرگزاری پانا: همزمان با شروع دهه کرامت جشن های بزرگ با محوریت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در سطح بوستان ها و مساجد منطقه 7 تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود منیعی در این خصوص گفت: با توجه به فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و میلاد پر نور و سرور امام رضا (ع) و آغاز دهه کرامت، این اداره در سطح منطقه برنامه های متنوعی را در دست اجرا قرار داده است.
معاون اجتماعی - فرهنگی منطقه 7، برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ ، برگزاری جشن تکلیف ویژه دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند در روز تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر و برگزاری جشن های ویژه دهه کرامت با تعامل و مشارکت مساجد، شورایاری ها، بسیج و گروههای مردمی در مساجد و بوستان های سطح منطقه را از جمله برنامه های منطقه در دهه کرامت عنوان کرد.
وی نصب بنر در سطح منطقه در بیشتر پرتابل ها و تمام بیلیبورد ها، عرشه های پل با محوریت جملات و حکمت های رضوی، ارسال پیامک به تمام شهروندان و نخبگان سطح منطقه با عنوان حکمت های رضوی و برگزاری نمایشگاه عکس از حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ را از دیگر برنامه های منطقه در این دهه برشمرد.
معاون اجتماعی - فرهنگی منطقه برگزاری مسابقه فرهنگی و اجرای نقاشی دیواری با محوریت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و آغاز دهه کرامت را از دیگر برنامه های منطقه در این دهه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار