مه لقا جام بزرگ در گفت و گو با پانا:

سعی می کنم بهتر از لندن باشم / ورد کاپ تمرین جدی برای المپیک است

بانوی تیراندازی المپیکی کشورمان اظهار امیدواری کرد تا بتواند در برزیل جایگاهی بهتر از لندن بدست آورد.

کد مطلب: ۴۹۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی تیراندازی بانوان ایران در ادامه برنامه آماده سازی اش جهت حضور پرقدرت در المپیک ریو روز گذشته در هانوفر موفق شد با مدال طلای تورنمنت آلمان میزان بالای آمادگی اش را پیش از مسابقات ورد کاپ و المپیک به رقبا نشان دهد.

مه لقا جام بزرگ نایب قهرمان آسیا که در برزیل دومین تجربه المپیکی اش را پشت سر می گذارد پیش از اعزام به آلمان در گفت و گو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت آمادگی اش گفت: به علت برخی مسائل مدتی همدان بودن و در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور نداشتم اما از نوزدهم اردیبهشت به تیم اضافه شدم و تمریناتم را ادامه دادم تا بتوانم خودم را برای مسابقات المپیک به آمادگی کامل برسانم.

وی درباره اردوهای آماده سازی پیش از المپیک ریو گفت: تا قبل از شروع المپیک اردویی در آلمان خواهیم داشت تا پس از تورنمنت هانوفر در مسابقات ورد کاپ مونیخ شرکت کنیم و تمرینی جدی برای رقابت در برزیل داشته باشیم.

جام بزرگ درباره ی اصلی ترین رقیب هایش در مسابقات المپیک تصریح کرد:ما سعی می کنیم بهترین نمره هایی که می توانیم را بزنیم و تمام تلاشمان را روی این مسئله می گذاریم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات المپیک بهترین عملکردمان را داشته باشیم،خیلی از کشورها مانند آمریکا،ایتالیا،اوکراین و... نفرات قدرتمندی در این رشته دارند که امیدوارم بتوانیم در المپیک نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی درواکنش به احتمال رفتنش روی سکو در مسابقات المپیک اظهار داشت:انشاالله که این اتفاق بیافتد، من در اولین دوره ی حضورم در المپیک لندن از بین هفتاد نفر چهاردهم شدم. امیدوارم بتوانم در این دوره عملکرد بهترین در مقایسه با لندن داشته باشم. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم،نمی توان چیزی را پیش بینی کرد اما مطمئنم بهترین عملکردم را به نمایش می گذارم.

نایب قهرمان آسیا در پایان گفت:از مردم عزیز کشورم می خواهم مانند همیشه مارا دعاکنند تا بتوانیم با دعای خیرشان دلشان را شاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار