رئیس اداره حفاظت محیط زیست ری:

واحدهای غیر مجاز چربی سوز بزودی تخریب می‌شوند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اعلام کرد: بزودی و با هماهنگی مراجع قضایی، تعداد 30 واحد غیرمجاز چربی سوز در این شهرستان جمع آوری و تخریب می شوند.

کد مطلب: ۴۸۹۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن شوکتی از ارائه اخطار 15 روزه این اداره به مالکان این واحدها خبر داد و افزود: متاسفانه واحدهای چربی سوز بدون رعایت مسایل بهداشتی و زیست محیطی اقدام به تولید و توزیع روغن‌های غیرمجاز حاصل از فرآوری غیرقانونی چربی ها و ضایعات دام و طیور می کنند.

وی گفت: این افراد پس از جمع آوری ضایعات دام و طیور، این ضایعات را به پودر گوشت و پودر استخوان تبدیل می کنند که متاسفانه کلیه مراحل این تغییر ماهیت غیر اصولی و بدون رعایت مسایل بهداشتی است.

به گفته شوکتی در صورت استفاده بهینه و بهداشتی از این ضایعات، می توان از آنها به عنوان مواد اولیه برخی صنایع از جمله مواد آرایشی و بهداشتی و همچنین خوراک دام و طیور استفاده کرد.

بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری تاکید کرد: شهرک صنعتی چرم شهر برای اینگونه مشاغل درنظرگرفته شده است که این واحدها باید با رعایت کامل مسایل بهداشتی، زیست محیطی و موارد قانونی در این شهرک مستقر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار