سردار اشتری:

تحقق شعار سال در گرو عملکرد جهادی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه تحقق شعار سال در گرو عملکرد جهادی است گفت: اقدام توأم با اخلاص و استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها و امکانات در پیشبرد اهداف موثر است.

کد مطلب: ۴۸۸۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در نوزدهمین گردهمایی سراسری معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی با تبریک اعیاد ماه رجب گفت: خدمات ارزنده معاونت اجتماعی قابل تقدیر است و این خدمات در ارتقاء امنیت عمومی و احساس امنیت موثر است.

وی افزود: توسعه نظم و امنیت نیازمند مشارکت همگانی است. هر چند ریشه توسعه امنیت از ابعاد فردی آغاز و به ابعاد اجتماعی گسترش می یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نامه 45 نهج البلاغه ادامه داد: اتخاذ رویکرد جهادی لازمه پیشرفت امور است. اقدام توأم با اخلاص و استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها و امکانات در پیشبرد اهداف موثر است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه کار را باید صرفا برای رضای خداوند انجام داد بر لزوم تقویت روحیه جهادی و انقلابی در ناجا تأکید کرد و گفت: ولایت مداری شاخصه کارکنان ناجا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با اشاره به اینکه براساس نظرسنجی های مختلف مردم به عملکرد پلیس نمره قبولی داده اند، افزود: دریافت نمره مطلوب از مردم مسئولیت ما را سنگین تر می کند و برای رسیدن به وضعیت ایده آل تری در ارزیابی مردم همچنان باید تلاش کنیم.

وی تحقق" شعار سال " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل را در گرو جهادی عمل کردن دانست و بیان کرد: تشکیل قرارگاه اقتصادی یکی از راهکارهای عمل به شعار نوروزی است.

این مقام مسئول حفظ عفت و پاکدامنی و پاک دستی را در انجام همه امور لازم و ضروری دانست.

حجت الاسلام بهرامی در پایان اظهار امیدواری کرد همگان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با عزمی راسخ در سال 95 گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار