امام جماعت در تشکیل هیئت امنا نقش محوری و مرکزی دارد

باید مسائل مبتلابه مردم از قبیل حقوق شهروندی و رعایت تقوا یکی از اصلی‌ترین محورهای سخنرانی‌های ائمه جماعات باشد.

کد مطلب: ۴۸۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین، یکشنبه 5 اردیبهشت 95 در نشست ائمه جماعات شهر محمدیه بیان کرد: امام جماعت زمانی می‌تواند مسجد را به خوبی مدیریت کند که در مسائل مختلف نقش فعالی از خود نشان دهد.

حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی ادامه داد:امام جماعتی که تنها در زمان اقامه نماز در مسجد حضور پیدا می‌کند، ارتباط محدودی با مردم دارد و از مشکلات مسجد آگاهی جامع پیدا نخواهد کرد و این امام جماعت فاقد توانایی مدیریت مسجد می شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین اظهارکرد: امام جماعت در تشکیل هیئت امنا نقش محوری و مرکزی دارد و لازم است هیئت امنا را از بین افراد معتمد و دارای تخصص انتخاب و منصوب کند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در نشست ائمه جماعات اقبالیه ،که در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد، گفت: باید مسائل مبتلابه مردم از قبیل حقوق شهروندی و رعایت تقوا یکی از اصلی‌ترین محورهای سخنرانی‌های ائمه جماعات باشد.

حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی اضافه کرد: برای تحقق این امر ،ائمه جماعات همواره موضوع سخنرانی خود را به‌صورت کارشناسانه انتخاب و بر روی آن کار تخصصی و مطالعاتی انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار