نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

مهم ترین مطالبه مردم استان سمنان از دولت یازدهم تامین آب و اشتغال است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در اجتماع مردم استان سمنان در استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاه تختی سمنان ضمن خوش‌آمدگویی به دکتر روحانی اظهار کرد: اشتغال و آب مهم ترین مطالبه مردم استان از دولت تدبیر و امید است.

کد مطلب: ۴۸۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در آیین استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور در ورزشگاه تختی سمنان، خطاب به رئیس‌جمهور، از آب به عنوان نیاز اساسی مردم در این استان كویری یاد كرد و اظهار داشت: مردم این استان تشنه‌اند و از شما به عنوان رئیس‌جمهور كشور آب، آب و آب می‌خواهند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی، در این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی به ملت ایران داشته که مصداق سخن رسول مکرم اسلام(ص) است که فرمودند «بهترین مردم کسی است که بهترین خدمت را به ایشان می کند» و جناب دکتر روحانی، خدمات شما جای تقدیر است.
وی اظهار داشت: استان ممتاز و پهناور سمنان مانند همه استان ها مشكلات اساسی از جمله خشکسالی دارد و زمین این استان تشنه آب است و از شما می خواهیم استان ما را به دریای خزر متصل كنید چرا كه درمان تشنگی سمنان، وصل شدن استان به دریای خزر است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به كمبود منابع آبی در همه شهرستان‌های این استان، خاطرنشان كرد: مردم ولایتمدار استان سمنان از شهر ایوانكی در غربی‌ترین نقطه استان تا دهستان فرومد در شرقی‌ترین نقطه استان سمنان، از شما درخواست می‌كنند كه این استان تشنه را به دریای خزر وصل كنید.
شاهچراغی با اشاره به وجود بیكاری در بین قشر جوان و تحصیل‌كرده این استان، افزود: جوانان متدین و ولایتمدار استان سمنان انتظار دارند كه دولت تدبیر و امید، زمینه كار و اشتغال را برای آنها فراهم كند و امیدواریم در این سفر شاهد حل شدن مشكل اشتغال در استان باشیم.
وی به حدیثی از پیامبر عظیم‌الشأن(ص) اشاره كرد و تصریح كرد: پیامبر اعظم(ص) در این حدیث می‌فرمایند كه بهترین مردم كسانی هستند كه خدمت بیشتری به مردم ارائه می‌دهند و مسئولان نظام مقدس اسلامی و از جمله دولتمردان مصداق واقعی این حدیث مبارك هستند.
رئیس جمهوری ساعت 10:30 امروز از طریق ایستگاه راه آهن وارد شهر سمنان شد و مراسم استقبال مردمی از وی از میدان امام خمینی(ره) تا میدان سعدی سمنان در میان انبوه جمعیت استقبال كننده انجام شد.
برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان، شركت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار