معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

برگزاری هفته مشاغل زمینه ساز آشنایی دانش آموزان با فرصت های شغلی

جلسه هماهنگی هفته معرفی مشاغل در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانها و اعضاء تشکیل شد.

کد مطلب: ۴۸۶۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازشهرستانهای استان تهران،سیدمجتبی هاشمی،معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران دراین رابطه گفت: آشنایی به ضوابط هدایت تحصیلی مناسب از حساسیت زیادی برخوردار است،چرا که دانش آموز باید بتواند با هدایت صحیح مسیر درست خود را در آینده انتخاب کند .

وی افزود: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علایق خود رشته تحصیلی مناسبی را که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه آنها شود، انتخاب کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،از برگزاری جلسات متعدد مشاوران و مدیران و برپایی نمایشگاه در سطح شهرستان های استان تهران خبر داد و افزود: کمک به شناخت رشته ها برای ادامه تحصیل با کمک والدین دانش آموزان از اهداف مهم این دست برنامه ها می باشد.

شایان ذکر است ،به منظور آشنایی و معرفی رشته های تحصیلی به دانش آموزان همزمان با هفته معرفی مشاغل نمایشگاه های متعددی جهت آشنایی با دستاوردهای هنرجویان هنرستان هادر مناطق بیست گانه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز برگزار میگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار