در آموزش و پرورش شهرستان قدس:

تجلیل از منتخبین طرح های معاونت آموزش ابتدایی

مراسم تجلیل از منتخبین طرح های معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس برای اولین بار با همراهی خانواده های منتخبین برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۸۶۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از شهرستان های استان تهران، مراسم تجلیل از منتخبین طرح های معاونت آموزش ابتدایی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس برای اولین بار با همراهی خانواده های منتخبین با حضور محمد احسانی معاون آموزش ابتدایی، حسین سنجری معاون پژوهش و برنامه ریزی ، مهدی مظهری رئیس گروه دوره دوم ابتدایی ، محمد بیگی رئیس گروه دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و اعضای شورای معاونین این مدیریت برگزار گردید .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قدس درسخنانی ضمن خوش آمدگویی به مدعوین خاطرنشان کرد:دوره ابتدایی مهمترین و سرنوشت سازترین دوره زندگی هر شخصی می باشد و مسئولین باید با بهینه سازی طرح ها و برنامه هادر این مقطع مهم باعث ایجادانگیزه در آموزگاران شوند.

وی کمبود نیروی انسانی را ازمشکلات آموزش و پرورش منطقه قدس ذکرکرد واز مسئولین خواست نسبت ترمیم و جایگزینی نیروهای جدید توجه ویژه داشته باشند.

سپس معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در سخنانش از اجرای این برنامه برای همکاران تقدیر نمودو از فرصت ها و چالش های موجود فراروی مقطع ابتدایی و پتانسیل های موجود در آن گفت.

محمد احسانی در ادامه با اشاره به شکل گیری شخصیت دانش آموزان در دوره دبستان افزود: در دوره ابتدایی اولیاء دانش آموزان جهت تعلیم وتربیت دانش آموز را بطور کامل در اختیار آموزگار قرار می دهند ،در حالی که در دوره متوسطه به اینگونه نیست و این نشان دهنده وظیفه خطیر معلم در دوره ابتدایی می باشد.

شایان ذکر است ، در این مراسم از 147 نفر برگزیدگان طرح آداب و مهارت های زندگی ، 24 طرح ، 27 طرح در محضر قرآن ، 11 طرح ، 31 طرح پرورش خلاقیت با رویکرد اصلاح الگوی مصرف 9 طرح ،168 طرح جابربن حیان 12طرح و 480 طراحی آموزشی یا مهندسی تدریس 51 طرح منتخب و مورد تجلیل قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار