رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس:

کشف استعدادهای قرآنی از اهداف برگزاری مسابقات قرآن است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌های ویژه‌ای جهت ترویج قرآن در جامعه اتخاذ کرده است که برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم نیز یکی از آن برنامه‌ها جهت ترویج و کشف استعدادهای ناب قرآنی است.

کد مطلب: ۴۸۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،محمد طلایی ، گفت: یکی از شرایط ثبت نام کنندگان در مسابقات قرانی اوقاف، شرایط سنی بالای ۱۸ سال سن می‌باشد و افراد بومی و همچنین دانشجویان غیربومی ساکن شهرستان مربوطه می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس افزود: افراد شرکت‌کننده در مسابقات، به صورت همزمان و در چند رشته نمی توانند ثبت نام کنند ولی در صورت ثبت نام در یکی از رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل می توانند در یکی از رشته‌های مفاهیم و معارف نیز شرکت نمایند.

طلایی خاطر نشان کرد: انتخاب نفرات برتر از بین شرکت‌کنندگانی که حدنصاب قبولی ۶۰ امتیاز را کسب کردهاند، صورت می پذیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس، گفت: همچنین به نفرات برتر این مسابقات گواهی شرکت در مسابقه اعطاخواهد شد و مجوز ورود به مسابقات استانی را کسب خواهند نمود.

وی با اشاره به برگزاری زودتر از موعد سی‌ونهمین مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: به‌دلیل برگزاری سی‌وسومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، تصمیم برآن شد تا این مسابقات زودتر از موعد سالانه برگزار گردد.

طلایی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هریس و همچنین، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم کشور به آدرس www.quraniran.ir برای شرکت در این مسابقات ثبت‌‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار