تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) :

ضرورت توجه به بهسازی وحل مشکل بافت فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در اولین دیدار خود با شهردار جدید منطقه بیست تهران، خواستار حل مشکلات اطراف حرم به ویژه بافت فرسوده و طرح توسعه حرم شد و گفت: امیدوارم بهسازی و حل مشکل بافت فرسوده اطراف حرم مشکلات متعدد مردم خصوصا همسایه ها و مجاوران آستان مقدس مرتفع شود.

کد مطلب: ۴۸۵۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، آیت ا...محمدی ری شهری در دیدار خود با شهردار منطقه بیست تهران، با بیان این مطلب که قرار است جلسه ای برای حل این مشکل در فرصت آتی با حضور وزیرمسکن و شهرسازی و همچنین شهردار تهران برگزار شود، گفت: باید برای پرداخت حقوق همسایه های حرم که منزل ایشان در معرض طرح توسعه قرار گرفته و نیز تسهیلات پیش بینی شده برای زائران و مجاوران حرم در طرح توسعه اطراف حرم مطهر اقدامات نتیجه بخش و با سرعت مناسب صورت بگیرد.

صفوی ، شهردار منطقه بیست تهران نیز در این جلسه، خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)را توفیق بزرگ زندگی خود برشمرد و اظهار امیدواری کرد با عنایات حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)و همکاری و تلاش همکاران، خدمات درخور و شایسته ای به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)ارائه شود.

شایان ذکر است ،طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) سال های متمادی در دستور کار تولیت آستان قرار گرفته بود، که اقدام به خرید منازل مسکونی محله نفر آباد در ضلع شرقی و جنوب شرقی حرم برای تحقق بخشیدن این امر صورت گرفته است.

این طرح از سال ۸۸ به طور جدی دنبال شده و با ارسال دعوت نامه از شهروندان خواسته شد تا در آن همکاری کنند و اکنون بخش اعظمی از خانه های اطراف حرم برای طرح توسعه خریداری شده است.

شایان ذکر است ،قرار بر این است که در قالب طرح توسعه ، بازاری در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ساخته شده ، مترو به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)رسیده و یک هتل آپارتمان احداث شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار