فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان :

اندیشه و فکر در ارتش از قرآن و ولایت سرچشمه می گیرد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان گفت: ارتش در خانواده ای متدین رشد کرده که اندیشه و فکرش از قرآن و ولایت سرچشمه می گیرد.

کد مطلب: ۴۸۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، همزمان با سراسر کشور رژه با شکوه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در خیابان بهارستان جنب میدان سربازان گمنان امام زمان (عج) زاهدان برگزار شد.

از آنجایی که در این خطه از کشور دشمن درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است امروز بار دیگر اهم ولایت مداران سیستانی و بلوچ، سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی گرد هم آمدند تا با نشان دادن توان و اقتدار ایران اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی بزنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان در مقابل دشمنان خارجی همانند دژ محکم ایستاده است.

امیر علی اکبر کماسی گفت: ارتش و تمامی نیروهای مسلح امروز در صحنه های مختلف کشور با اقتدار و ایثارگری خود حضوری فعال دارند.

وی بیان داشت: ارتش در خانواده ای متدین رشد کرده که اندیشه و فکرشان از قرآن و ولایت سرچشمه می گیرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح سبب شده تا دشمنان فکر تجاوز به میهن اسلامی را از ذهن خود دور کنند.

امیر کماسی ادامه داد: ارتش پس از پایان جنگ تحمیلی هم اینک با تجهیزات مدرن و با ثلابت در خدمت کشور و نظام است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح استان با شرکت در این آیین بار دیگر علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار