معاون امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد

اردوگاه دانش آموزی 15 خرداد قم بهسازی و احیا می شود

معاون امور عمرانی استانداری قم بر لزوم احیا و بهسازی اردوگاه دانش ‌آموزی 15 خرداد واقع در جاده قم – اصفهان به منظور اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۸۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، محسن بهشتی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، گفت: سال‌هاست که اردوگاهی نیمه‌کاره در جاده اصفهان به حال خود رها شده درحالی که احیای آن می‌تواند ظرفیت‌های خوبی را برای استان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، بهانه‌گیری‌هایی مبنی بر خارج شهر بودن این اردوگاه می‌شد و به همین دلیل از ساختنش غفلت می‌شد، افزود: اکنون با توسعه منطقه پردیسان دیگر نمی‌توان این اردوگاه را بیرون از شهر دانست.

معاون امور عمرانی استاندار قم ادامه داد: ساختن این اردوگاه برای ارائه خدمات تفریحی، ورزشی و اردویی به دانش‌آموزان و فرهنگیان ضروری است و باید بخشی از اعتبارات استان به این کار اختصاص داده شود.

وی تاکید کرد: وجود یک اردوگاه مجهز در استان می‌تواند مایه توسعه گردشگری و جذب مسافر شود چون قطعا مورد استقبال اداره‌های آموزش و پرورش استان‌های مختلف برای برگزاری اردوهای چند روزه به قم خواهد شد.

وحید فرجی معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم نیز در این جلسه گفت: آماده همکاری با اداره آموزش و پرورش استان برای برگزاری نمایشگاهی ویژه معرفی تاریخ 120 ساله تعلیم و تربیت استان در هفته معلم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار