مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی مركزی:

اجرای طرح هادی در روستاها اولویت برنامه های امسال استان مرکزی است

مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی مركزی گفت: تهیه و اجرای طرح هادی در 826 روستای استان مركزی در اولویت برنامه های امسال استان مرکزی است.

کد مطلب: ۴۸۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمدرضا فرح در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با مدیرکل، مدیران و كاركنان بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان مرکزی، افزود: تاكنون در 90 روستای استان مرکزی، طرح های هادی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: چهار لایه نظارت شامل كشوری، استانی، شهرستانی و دفتر نظام فنی روستایی، به منظور ساخت و ساز براساس اصول علمی و فنی بر روند ساخت و ساز بافت های فرسوده نظارت استان دارند.

مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی مركزی اظهار داشت: تاكنون 30 هزار واحد مسكونی روستائی بافت فرسوده در استان مرکزی با همكاری مردم و فرمانداران نوسازی و تحكیم مقاومت شده است.

فرح بیان کرد: برای مقاوم سازی این واحدها 3000 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و این امر مهم با استفاده از تسهیلات بانكی و با هدف بهبود كیفیت و استحكام بنای ساختمانی و ارتقای بافت روستایی، افزایش ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مردم صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای روستایی، 140 مهندس و تكنیسین در قالب نظام فنی روستائی در استان مركزی مشغول فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار