مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس خبر داد :

سه دستگاه آب شیرینکن برای آبیاری فضای سبز احداث می شود

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: خوشبختانه با توجه به تجربیات سالهای قبل توانستیم در نوروز سال جاری خدمات بهتری به گردشگران نوروزی ارائه نماییم.

کد مطلب: ۴۸۳۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان ، مصطفی خادم در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: ارائه این خدمات باعث شد گردشگران نوروزی رضایت بیشتری از اسکان در شهر بندرعباس داشته باشند.


خادم خاطرنشان کرد: امسال با توزیع پرسشنامه هایی در بین گردشگران سعی کردیم نیازها و کمبودها را شناسایی کرده تا بتوانیم برای سال آینده خدمات بهتری را به گردشگران نوروزی ارائه کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات در دست اجرای سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس اشاره و تصریح کرد: راه اندازی سه دستگاه آب شیرینکن برای آبیاری فضای سبز را در دست اقدام داریم که امیدواریم بتوانیم تا چند ماه آینده این آب شیرینکن ها راه اندازی شده و فضای سبز را بوسیله این آب شیرینکن ها آبیاری نماییم.


خادم ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که منابع جدیدی برای آبیاری فضای سبز در نظر بگیریم که در این راستا استفاده از آبهای سطحی و زهکشی ساختمانها در دستور کار قرار گرفته است و هم اکنون 60درصد از آب آبیاری فضای سبز از آب غیرشرب می باشد.


وی اذعان داشت: قطع کامل آب شرب پارکها و فضای سبز به دلیل استفاده مردم در پارکها از آب غیرممکن است ولی ما در تلاش هستیم که برای آبیاری فضای سبز از آب غیر شرب استفاده شود.


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس در ادامه درباره برگزاری مسابقه عکاسی "خنکای لور" اظهارداشت: نخستین جشنواره عکس منظر شهری با نام خنکای لور در بندرعباس با هدف شناسایی زیبایی ها و مناظر شهر برگزار می شود تا بتوانیم این زیبایی ها را بهتر پوشش دهیم.


خادم در پایان عنوان کرد: از سال گذشته و با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، حراکاری در ساحل بندرعباس را آغاز کرده ایم تا ساحل زیباتری برای شهروندان و گردشگران داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار